פוסטרים

פוסטרים

קישור להנחיות למציגי הפוסטרים

Designing Online Specialization – Project Management Model Based on a Case Study – לתקציר

אולגה צ’ונטונוב, שלמה מיטל, אירית וורטהיים,  רונית ליס-הכהן,  אביגיל ברזילי, טכניון, מכון טכנולוגי לישראל

התמודדות עם גורמים קריטיים לתחושות של אתגר ואיום בקרב סטודנטים להוראה הלומדים בקורסים וירטואלים ומשולבים – לתקציר

גילה זילכה, אוניברסיטת בר-אילן, המכללה האקדמית אחוה,  אורית צייכנר, אוניברסיטת בר-אילן, סמינר הקיבוצים

שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות עכשויות כדרך חדשה לעשיית אמנות – לתקציר

סשה סרבר, בי”ס גבוה להנדסה, עיצוב ואמנות רב תחומית שנקר

ספרות דיגיטלית תומכת למידה בקריית ההדרכה – לתקציר

שרי חזי, צה”ל

מן המחקר אל השדה – תכנית פעולה של מורים מובילי תקשוב – לתקציר

ליאת אייל,  מכללת לוינסקי לחינוך, משרד החינוך

 מה סטודנטים בוחרים לחקור בסמינריון מחקר הערכה בעידן המידע? – לתקציר

נוע רגוניס, ענת אוסטר ז”ל, המכללה האקדמית בית ברל

קורס פתולוגיה, המעבר מקורס פרונטלי לקורס מתוקשב הלכה למעשה

חגית גולדנשטיין, אסתי לוי, אוניברסיטת חיפה

Leveraging Collaborative Virtual Environment to Support International Academic Programs of Israeli colleges in International Diversified Groups: EU International Projects Case

חנן מעוז, אילת כאלף, מכללת ספיר

הצלחות ואתגרים בלמידה שיתופית מקוונת בסביבת רשת חברתית – לתקציר

אפרת שושני בכר, מירי שיינפלד, סמינר הקיבוצים

תרומת קורס מקוון רב משתתפים להכשרת הסטודנטים להוראה: מיומנויות לשילוב טכנולוגיות בלמידה אצל סטודנטים במכללה – מבט רוחב ומבט אורך

מיקי קריץ, מירי שיינפלד, אילן נגר, סמינר הקיבוצים

הוראת הנדסה בעזרת שרות שיתוף קוד – לתקציר

ראובן יגל, עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 זה עולם קטן, נפלא ומסוכן מאוד – לתקציר

מעיין נלסון, אורית צייכנר, סמינר הקיבוצים

כיתה הפוכה ומעגלי למידה – הילכו שניהם יחדיו? – לתקציר

עינב אייזיקוביץ עודי, מכון דוידסון לחינוך מדעי, מכון ויצמן, יאיר צדוק, המרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה

שילוב סימולציות בהוראת המתמטיקה והקשר שלהן למוטיבציה, לתפיסות אמונות והישגים – לתקציר

שרית טורג’מן, אורית צייכנר, סמינר הקיבוצים

Comments are closed.